Furnatura je česká značka přírodní kosmetiky pro psy, která se specializuje na šetrnou péči o srst a pokožku domácích mazlíčků.

O značce

Cílem projektu bylo vytvořit nový web jenž nahradí eshop který běžel na Woocomerce a Wordpress.

Pro administraci projektu jsem použil Shop8 CMS, který jsem upravoval tak, aby vyhoval potřebám projektu. Na Frontendu jsem převzal již rozdělanou aplikaci která byla napsaná v Angularu. Po obdržení nového designu jsem se pustil do kódování nového webu a následného nasazení logiky pro funkčnost eshopu. Eshop je dostupný v českém a anglickém jazyce a lze pro nákup využít jak české koruny tak Eura. Do webu jsem později přidal krátkou hru, kterou jsem dříve pro Furnaturu připravoval jako nativní hru na veletrh. Napsal jsem ji za pomoci technologie Ionic pro hybridní aplikace, která má uživateli ukázat vhodné produkty pro jeho čtyrnohého kamaráda. Angular jsem posléze upgradoval na nejnovětší verzi 20, což obnášelo i refaktoring starších částí webu. taktéž nové Signals nebo úpravu pro Server Side Rendering. Na projektu jsem řešil i optimalizaci pro vyhledávače ve spolupráci s Marketingovou agenturou. Nasazoval vlastní Facebook Conversion API eventy, gtag eventy., nebo Ecomail Web využívá Technologii SSR, JSON-LD Schema a Google Customer Reviews, Zásilkovna a PPL widget.

Klíčové funkce

  • E-commerce funkcionalita - Kompletní online obchod
  • Prezentace produktů - Detailní informace o kosmetice
  • Responzivní design - Optimalizováno pro všechna zařízení
  • Zaměření na přírodní kosmetiku - Ekologický přístup

Technologie

  • Angular 20 (s SSR a i18n)
  • Apollo Angular + GraphQL
  • RxJS
  • SASS + PostCSS + Autoprefixer
  • Eslint + Prettier
  • TypeScript
  • Cypress (E2E)
  • GTM Custom Events + Facebook Pixel
← Zpět na projekty
© 2025 Sebastian Šanda. Všechna práva vyhrazena.